31. desember 2010

Nytt år og bleier

Idag er siste dagen i 2010. Det har skjedd mye dette året, men det viktigste og mest betydningsfulle er selvfølgelig når Sunniva ble født i mai. Hun har gitt oss mye glede, og jeg gleder meg til årene som følger!

Med babyer, medfølger bleier. I høst, husker ikke helt når, startet bleiekrigen i Norge som sikkert de fleste vet! De store butikkjedene slang seg på krigen, og bleiene ble utrolig billige. Vi ble fort tilhenger av Kiwi, hvor vi også hadde bleiekort fra før krigen startet. Idag går bleiekrigavtalen ut, og jeg har hamstret til den store gullmedaljen! Jeg telte alle bleiepakkene igår, og da hadde vi 65! Jeg har kjøpt enda 8 idag, og forhåpentligvis fikk også samboeren det. Altså, MANGE bleiepakker! Det er faktisk endel å spare, når man nå har fått kjøpt 4 bleiepakker for 48 kr, enn 4 bleiepakker for 144 kr med den vanlige bleieavtalen!


Bleieborg!


De to halvfulle skapene er nå også fylt opp!



Sunniva og meg ønsker alle et riktig godt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar