27. juli 2010

Campingvogna :)

Sent fredag kveld kom Svend fra Lier, denne ganger i bil :p Lørdag dro vi utover til campingvogna, etter å ha vært i bursdagsbesøk hos Miriam som ble 23 år :) Endelig fikk jeg holdt lille Nathalie igjen, og det er rart å tenke på at Sunniva har vært så liten. Etter deilig kaker, og hyggelig samvær tok vi turen til campingvogna. Svend dro igår for å jobbe, og vi blir til imorgen. Da gleder jeg meg til å endelig være litt hjemme igjen. Sammen med den lille familien min :)

Herlige gutten min, og lille bølla mi:)


Sunniva koser seg hos mormor :)

Sunniva lo tidligere idag. Jeg har prøvd iherdig i flere uker for å få hun til å le, og endelig kom det en liten latter. JIPPI! Gleder meg til hun ler skikkelig :) Hun "prater" masse, og spesielt etter at jeg kjøpte babygym til henne. Selv om hun ikke vet at hun har hender enda, så koser hun seg masse med å se på dyrene. Det er vel sikkert ikke så lenge til hun skjønner at hun kan ta på dyrene :) Jeg ante ikke at babygym var så dyrt, 599,- på BR-leker. Heldigvis kan det brukes om igjen, til neste barn :p


Sunniva koser seg under babygymen, den gule anda er favoritten :)


Og etter litt leking er det greit med en liten cowboy-strekk :p

Nå er det tid for å runde av, men kommer med en oppdatering når jeg er hjemme i Lier igjen. Var så heldig å få låne dataen til kusina mi som også har campingvogn her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar