31. juli 2010

Små sko

I en alder av 2,5 mnd, har Sunniva allerede 3 par sko! Jeg leste om at sko kunne forme bena til de små føttene, så jeg tenkte at jeg ikke ville ha sko på henne, når hun var så liten. Det er jo ikke slik at hun kan gå enda. Så kjente jeg på et par på h&m, og stoffet er jo som tøfler, og det kan jo ikke skade :)

De første skoene - så søte!


Puma

Disse er det ikke jeg som har kjøpt. Bestefaren til Sunniva har nettopp vært på Kreta, og da ble disse med hjem til Sunniva. Veldig søte, gleder oss til å bruke de. Er str 19, så er vel til våren de er passe tenker jeg :)

Når svend dro på jobb idag, tok Sunniva og meg oss en tur på Liertoppen. Jeg kikket som vanlig i butikker etter salg av babytøy. Mye fint som blir solgt billig, så jeg kjøper som regel et plagg eller to om det er noe fint i større str enn hva hun bruker nå. Hun trenger jo klær senere også :p Og da kom jeg over et par tøffe sko. Hun kan jo ikke bruke de søte sandalene til alt. Sunniva har et bredt utvalg av tøy, er ikke så nøye på at alt skal være rosa. Det er ikke bare en gang folk har spurt om det er gutt, kun fordi hun ikke har hatt rosa, lilla, eller gult på seg. Fant de tøffe gutteskoene på h&m, for bare 69,90! Disse kan brukes på jente også, spør du meg.


Brun og hvit rutete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar