12. april 2011

11 mnds kontroll

Idag er Sunniva 11 mnd, og det var igjen tid for kontroll. Det var første kontrollen etter vi hadde flyttet til Porsgrunn, og var litt spente på hvordan det kom til å gå. Heldigvis var helsesøsteren kjempehyggelig, og vi kom godt overens. I Lier er det kontroll 10 og 12 mnd, men i Porsgrunn er det 11 og 12 mnd. Så nå får vi 3 mnd med kontroll på rad. Det syns jeg bare er hyggelig, og moro å følge med på vekt og lengde på tulla mi :) Denne gangen veide hun 9760g og var 73cm. Vokst 2 cm og lagt på seg 400g siden forrige mnd. Det var også tid for vaksiner igjen, vondt var det for Sunniva, men det gikk fort over. Vi har ikke merket noen bivirkninger på de forrige vaksinene, så vi satser på det denne gangen også!

Så nå er det bare en mnd igjen til denne lille/store jenta er 1 år!

3 kommentarer:

  1. Veldig fin liten snuppemor, men syns vel den vekta var noe lavere enn jeg ville tippet på henne......? Ellers tror jeg hun hadde vært veeeldig lang og tynn......;)

    SvarSlett
  2. 3760 gram? er ikke det litt lite da ?
    men morro med kontroller og følge med hvordan hun vokser deg til :)

    Vaksiner er ikke noe gøy nei..

    SvarSlett
  3. Oi da, det la jeg ikke merke til, selv om jeg leste innlegget 2 ganger før jeg postet det! Haha :p jaja, rett nå da, skulle være 9 istedet for 3...

    Nei,vaksiner er ikke moro... Nå har hun 38 i temp, og er skikkelig grinete. Sovnet heldgivis nettopp, så håper jeg hun sover det av seg. Men er litt usikker på om feberen er fra vaksinen, holder på å få tenner også. Men, det får gå sin gang uansett...

    SvarSlett