1. september 2010

En liten oppdatering :)

Da var jeg tilbake. Forkjølelsen er ikke helt borte enda, men det kan jo ofte ta et par ekstra dager. Det viktigste er at feberen er borte, og jeg føler meg bra igjen. Heldigvis virker det ikke som om det er smittsomt, for verken tulla eller samboeren har blitt syke.

Søndagen kom mamma for å overnatte. Hun skulle til Oslo i jobbsammenheng på mandag, og benyttet da anledningen til å overnatte her. Koselig! Vi koste oss med fiskepudding i hvit saus, og jeg lærte endelig å lage hvit saus. Det er godt vi har noen læremestere! Utover kvelden var det strikking, te og avslapning som stod i fokus.

Mandag ,var det tid for babysvømming igjen. Jeg var blitt syk over natta, så derfor måtte samboeren være hjemme fra jobb for å ta vare på tulla. Jeg orket vel egentlig ikke å være med ned på babysvømming, men hadde ikke noe valg når tulla trenger mat fra puppa :p

Klar for babysvømming i kul badekåpe


Sunniva og pappan koser seg,
mens mammaen da måtte benytte sjansen til å knipse litt

Etter noen dager med total avslapning for å bli frisk igjen, gikk vi tur igår og idag. Jeg har ikke orket trening de siste dagene, så da får tur være bra nok. Får vel prøve meg en liten tur på trening imorgen tenker jeg. Siden jeg ikke har tid i helgen, for da skal jeg og Sunniva på tur med jentene jeg gikk på sykepleien med. Det skal bli så koselig å se alle igjen:)


Lille tulla som nettopp hadde
våknet fra luren ute i vogna idag

Jeg hadde noen ærender idag, og tok derfor turen til Liertoppen. Der fant jeg selvsagt litt tøy på salg til tulla mi, men syns det er lov når hun trenger tøy til senere og jeg betaler en brøkdel av prisen. Jeg sier ikke dette for å bedre samvittighet heller :p


2 bodyer, og en genser i str. 74.
Og det til den nette sum av 72,-

1 kommentar:

  1. Godt formen er stigende :) Ikke noe stas å være syk,spesielt ikke med småbarn i hus som må ta vares på.
    Kjempe smart å kjøpe litt str på salg da,så har man noe liggende,pleier jeg også å gjøre ;)

    SvarSlett