2. september 2010

Fremgang

Som nevnt tidligere, skal jeg bort i helgen. Derfor tok jeg veiedagen idag, og ble positivt overrasket da jeg gikk på vekta. Ytterligere 300g minus, og tilsammen 2,1kg borte :) Lykke! Med godt mot fant jeg frem en bukse jeg ikke har brukt på lenge, og den passet nesten. Kun bittelitt trang i livet... Men har den på meg idag, og føler meg fresh! Da gjenstår det 1,9 kg til det første målet er nådd, og jeg har litt under 4 uker igjen. Jeg tror jeg klarer det! Jeg får bare prøve å holde meg i helgen, og kun ha en godteridag. Jeg tror jeg får nevne for de andre jentene hva jeg holder på med, så er det lettere å forstå, og å opprettholde planen.

Det var herlig å trene igjen idag, etter treningsfri noen dager. Siden jeg har gått ned i vekt uten trening, beviser det hvor mye kostholdsomlegging har å si. Motivasjonen er på topp om dagen, og jeg elsker min nye tilværelse! Samboeren var også med på trening, så tulla var i barnepassen. Det er veldig hyggelig å trene med kjæresten, tok nok muskelgrupper sammen og noen alene. Det er godt med litt ekstra motivasjon på trening, og hyggelig med en nuss i ny og ne:)

Etter trening og lunsj, tok meg og tulla en tur ut i det fine været. Vi gikk i omtrent en time, og det var veldig deilig.
Sunniva sover søtt og godt nedi vogna si.
Sauekosen er selvsagt fast inventar når er sovetid:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer,kjempe flott :)
    Så flink du er,virkelig!
    Ja kostholdet har alt å si,det er sikker og visst. . .Stå på videre!

    SvarSlett
  2. Flink du er:) Høres deilig ut, her går det heller oppover enn nedover!;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk :)

    Sånn er det når man er gravid, Siri :D

    SvarSlett