3. september 2010

"Farmors systue"

Et kjapt innlegg under frokosten idag. Igår var Sunniva og meg innom farmoren til Sunniva, hvor hun holdt på med antrekket hennes til navnedagen vi skal ha 12.september. Jeg tror dette blir veldig bra :) Bilder av dette kommer når jeg lager et innlegg om navnedagen. Derfor tenkte jeg at jeg skulle vise dere det hun har laget så langt til Sunniva.
Rød med små hvite prikker, og matchende sko :)

Deilig og varm høstjakke

Jeg er veldig spent på hvordan antrekket til navnedagen blir tilslutt. Designet er den samme som på den rød kjolen, bare et helt annet stoff. Pluss at den skal bli litt mer pyntet. Jakken over kjolen består av tovet ull med silke, og den blir helt herlig :) Gleder meg til å kle opp tulla i dette!

Nå er det tid for å pakke resten til fjellturen. Kanskje jeg får tid til å blogge litt, men dere får uansett ha en god helg alle sammen :)

2 kommentarer: