17. oktober 2011

Ny verdensborger

I sommer, rettere sagt 24.juni, fant jeg ut at vi ventet et nytt familiemedlem. Ukene har gått, og jeg er allerede i uke 22. Kan med hånden på hjertet si at ukene går mye fortere denne gangen, enn når jeg gikk med Sunniva. Det er vel fordi jeg har litt mer å henge fingrene i, med hus, jobb og familie. 28.september var Svend og jeg på ultralyd, og alt stod heldigvis bra til. Om det var mulig å se, ville vi gjerne vite kjønnet. Så 29.februar, selveste skuddårsdagen, har vi termin med en liten gutt. Til og med vi så den lille "snoppen" på ultralyd, så det er ikke tvil om at det er gutt:)


Magebilde idag, 21+1


Lille gutten vår i 3D-bilde


Da jeg gikk gravid med Sunniva, ble jeg ganske tidlig fullt sykemeldt på grunn av bekkenløsning. Jeg håper å slippe unna det denne gangen, og jeg får kjempefin oppfølging. Kiropraktoren knekker opp bekkenlåsningen min hver 3.uke, så da holder jeg det forhåpentligvis i sjakk lengre. Det er ikke alle fall deilig å jobbe, og dagene/ukene går fortere i tillegg. Jeg skal faktisk dit idag, og jeg gleder meg :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Koselig at det blir en liten gutt da=)

    SvarSlett
  2. Så stor og fin mage du har fått allerede! Er det sant som de sier at magen vokser fortere med andre mann? Åå, får lyst til å bli gravid igjen jeg! Trenger ikke få en ny baby allerede, bare gå gravid :) Kos deg masse videre!

    SvarSlett