23. oktober 2011

Vår helg

Helgen har gått stille forbi. Etter jobbing fra onsdag til fredag, var i alle fall jeg helt kjørt! Avsluttet fredagskvelden hos min kusine med god mat, godt selskap og Idol sammen med mamma, søs og tante. Favoritten min Vegard gikk heldigvis videre! Idag har vi hatt besøk av mamma, pappa og ulrikke, og de fikk servert deilig fårikål. Vi bruker oppskjært lammelår, og det smaker jo himmelsk :) Det er 3.året de er på fårikål hos oss, så kan vel kalle det en tradisjon. Sunniva avsluttet det hele med 3 boller med is og sjokoladesaus, og la seg mett og fornøyd.


Ingrediensene, minus salt og pepper


NAM!


Sunniva hadde vært ute med pappa
 og plukket fin høstpynt til bordet


Utålmodig jente som skulle opp til mamma
da jeg lagde maten


Ellers har dagen bestått i avslapning, og nå i kveld etter at snuppa la seg, har jeg strikket. Det er en stund siden sist, og det var hyggelig å sitte med. Jeg får legge ut bilde når den er ferdig, for det er ikke lenge til. En søt genser til en herlig liten gutt født i mai, så må bli ferdig nå, siden han kan begynne å bruke den neste mnd ifht størrelse :)


Sunniva slapper av med en bok om kaniner


Igår spurte jeg Sunniva om hun kunne smile til meg, for på det ene bildet jeg tok, så hun så sur ut! Her er resultatet:


Sur!


Sunniva gjør seg til med et smil!
Søta <3

 Håper dere har hatt en fin helg, her skal det strikkes til hode treffer puta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar