16. oktober 2011

Oppdatering: Vår høst så langt, i bilder

Idag bestemte jeg meg for å begynne å blogge igjen. Jeg har blitt ekstremt dårlig til å ta bilder, nå som bloggingen har avtatt drastisk den siste tiden. Det er slettes ikke bra, når en bør dokumentere det meste som skjer i hverdagen med små barn. Tiden flyr jammen fort :p Så da er det bare å forvente litt innlegg igjen.

Som tittelen sier, har jeg tenkt til å ha en liten oppdatering om vår høst så langt. Hvis jeg skal skrive om alt som har hendt siden jeg "sluttet" å blogge, hadde det blitt et langt innlegg.

Vi har kommet oss inn i huset, og begynner å bo oss til. Det er fortsatt MYE som skal gjøres og ordnes, men det får bli etterhvert. Vi orker ikke å stresse, men vi har i alle fall gjort det vi hadde satt som mål for nå. Vi har noen flere planer for oppussing i høst, så det blir nok innlegg om det senere.

Forbered dere på et bilderas fra i høst, mest av den herlige jenta vår :)
Den som regel blide Sunniva :)

Ivrig eplespiser

Mye avslapning med druer, Sunnivas absolutte favoritt

Skeptisk på høsttur med kakaokjeks rundt munn

Lek med pappan på den lokale skolen

Moro å skli

Sunniva ville ikke gå fra den store sklia

Storkoser seg ute i hagen

På potetåkern hos bestefar Tom i Lier

Flink hjelper!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar