10. november 2011

Frøken bakemester

Idag da jeg kom hjem fra personalmøte, stod bolledeigen til heving. For en mann jeg har! Så da var det på med forkle på alle 3, og vi satte igang med å trille boller. Sunniva datt ned fra stolen en gang, og spiste de fleste rosinene som skulle i bollene, men de ble knallgode allikevel. Nystekt bolle, med smør og enten syltetøy eller brunost! Nam :)


Godt hevet bolledeig


Sunniva triller bolle iført det søteste forkle


"Jeg skal bare spise noen rosiner,mamma!"


Sunniva har lagt rosiner oppå bolla si

Bakemester`n selv <3


Gøy å slå bolla flat med en sleiv også!

Jeg sitter og venter på Svend, men burde vel gått å lagt meg! Vi skal i bryllup imorgen, så derfor er Svend og henter dressen sin i Lier. Er alle menn virkelig så distrè? Så i anledning bryllup, har jeg fått farget håret mitt idag:) Kanskje det kommer noen bilder av håret imorgen. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar