7. november 2011

Uke 24 og fullført strikkeprosjekt

Nå ligger jeg rett ut på sofaen! Sliten etter en vond arbeidsdag. Bekkenet verker noe forferdelig og jeg gleder meg til kiropraktoren imorgen. Nå er jeg 24 uker på vei, og jeg merker magen blir tyngre, som igjen presser på bekkenet. Jeg tok igår ukens bilde av magen, og jeg kan se den vokser fra uke til uke. Blir vel seende ut som en hval på slutten denne gangen også.


24 uker


Jeg fikk tilbakemelding om at genseren jeg har strikket har kommet frem i posten idag, så da kan jeg vise det ferdige resultatet! Jeg syns den ble knallsøt, og det virket som om moren til den nye eieren også var fornøyd med genseren. Jeg hadde litt lyst til å beholde den selv, men slik er det vel med det meste man syns er fint. Jeg ble overrasket over hvor lang tid det tok å montere genseren ferdig med knapper og det hele, men så er det veldig moro når den blir helt ferdig også. Jeg håper Leander får god bruk for genseren i høstkulda :)




Nå skal jeg sette meg godt tilrette i sofaen, med fullføring av neste strikkeprosjekt. Har nemlig kun en arm igjen, pluss montering på en annen genser, som jeg egentlig skulle strikke til Sunniva. Bedre sent enn aldri. Bortsett fra at lillebror skal få den istedet. 

Ha en fin mandagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar