8. november 2011

Loppisfunn

Nå har jeg sendt mann på skole, og barn i barnehagen. Svend har jobbet natta i tillegg, så før han var kommet hjem, satt Sunniva og jeg og koste oss med frokost i sofaen og kikket på Drømmehagen. Deilig med rolige morgener! Sunniva har også lekt med dukken sin Lotta, og jeg fikk derfor lyst til å vise dere et søt dukkeseng jeg kjøpte på loppis. Jeg har alltid tenkt at loppis er ekkelt, men det finnes faktisk mange fine ting. Jeg kjøper ikke klær osv., men kjøpte også en helt fin tripptrappstol, til den nette sum av 150,-.


Fine dukkesengen med dyne, pute
 og madrass som jeg har laget selv


Søtt, gammeldags mønster

Sunniva smiler pent til kameraet :)

Avslapning og strikking står på planen, før det er kiropraktor, jordmorsamtale på sykehuset i forbindelse med jobb, og så kveldsvakt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar