5. mars 2011

Ada Lavendel 1 år

5.mars 2010 ble Ada Lavendel født! Så idag hadde hun bedt inn 4 små venner og foreldrene til en skikkelig feiring med pølser,brus, muffins og gele :) Det ble en veldig hyggelig feiring, og hun fikk mye fint! I pakkene fra oss befant det seg tøfler, bok og en dukke fra Lamaze. Så jeg tror bursdagsjenta ble fornøyd med dagens første fangst :)

Ei fornøyd bursdagsjente <3

Mmmmm, pølse!


Ketshupen fant ikke helt veien til munn, men det var også godt!

Jeg elsker muffinsene til tante Christina!

Tid for gaver! Sunniva hjalp gjerne til...

Sunniva syntes det var godt med litt avslapning
etter noen hektiske timer :)

Gratulerer så mye med 1-års dagen, lille venn!

2 kommentarer:

  1. Jada jeg vet jeg er like dårlig selv :) men kan man klage litt på andre så gjør man gjerne det. Bare vent nå skal du få kommentarstorm! :) Ser ut som en koselig dag, gleder meg til å feire bursdagen til våre små prinsesser også :D

    SvarSlett
  2. Hehe, det ante meg jeg hadde fått en kommentar her nå :p

    Ja, det blir veldig moro!! :) Tror det blir pølsefest på oss også :D Det var en suksess! Sunniva elsket pølse :D hehe! Ikke lenge til våre er 1 år heller, skremmende!

    SvarSlett