3. mars 2011

Ny jobb

Da var det i boks! I april starter jeg i ny jobb, på samme type avdeling jeg jobber nå, men nytt sykehus :) Sykehuset Telemark bli mitt nye tilholdssted! Det skal bli veldig spennende, og ikke minst hyggelig, siden en av de venninne jeg har hatt lengst i livet også jobber der! Kan det bedre bli?!?

Nå er det avslapning resten av kvelden, litt strikking og kos med kjærsten! Våknet skikkelig tett i halsen på morgenen idag, så har vært en slapp dag. Heldigvis er formen stigende, for har virkelig ikke tid til å bli syk nå! Tror jeg skal overraske kjærsten med hyggelig kveldsmat :)



En liten sniktitt på strikkeprosjektet


3 kommentarer:

  1. Masse grattis! Da kommer vi nok til å gå på hverandre i lunsjen;)

    SvarSlett
  2. Takk! Det hadde vært hyggelig :D

    SvarSlett
  3. Flinkis!! :) Herlig med jobb snuppa, visste du kom til å få den jobben :D

    SvarSlett