9. mars 2011

"Hallo, hallo!"

Sunniva fant ut igår hvordan man bruker en tlf. Hun kan i alle fall ikke ha hermet etter meg, for jeg sitter ikke så mye i tlf. Hun skjønte i alle fall dette fort etter at jeg visste henne det et par ganger, og latet som om jeg snakket med noen i tlf. Hun ble så kry når vi sa "hallo, hallo" når hun tok tlf til øret! Søta mi <3


Idag har jeg hatt fri, og det er så herlig å bruke dagen med den herlige familien min! Vi var også på 10mnds kontroll idag, og alt er akkurat slik det skal være :) Bølla veier nå 9370g og var 71cm lang. Litt over gj.snittet på vekt, og litt under på høyden. Akkurat som mamman sin!

2 kommentarer:

  1. Så herlig :D
    Hu er også ganske så lik som Oda-Marie på str også :)

    Herlig å se så mange flotte bilder :D

    SvarSlett
  2. Savener dere jentene mine:) Hilsen Pappa

    SvarSlett