17. januar 2011

24 år!

Enda et år er gått, og jeg er blitt hele 24 år. Dagen startet med at jeg fikk sove lenge (08.30 :p), kun avbrutt av sang og pakke fra mine to kjære. Sunniva hadde vært kjempeflink, og kjøpt mansjettknapper til bunadskjorta!

Veldig fine!


Jeg ble også overrasket med god frokost, med kokt egg og deilig te! Flinke kjærsten min :)

Ekstra koselig med levende lys!

Ei lita jente som putter fingeren i øra når hun er trøtt!
Leker litt mens mamman og pappan koser seg med god frokost :)

Etter frokost og en morgendupp for tulla, bar det av sted for å få tatt en god intervalløkt på mølla på treningssenteret! Det var deilig med en økt selv på bursdagen sin :) Når vi kom hjem fra trening ble det et sjokoladekakestykke med nonstop og seigmenn! Selv om det er mandag idag, må det være lov med et kakestykke eller to på selveste bursdagen sin!  Vi har også kost oss på babysvømming med tulla, og pølse i lompe til bursdagsmiddag! Av en eller annen merkelig grunn var det det jeg hadde for meg at jeg skulle ha idag! Etter en ganske travel dag, men utrolig koselig med sin lille familie, skal vi nå sette oss tilbake i sofaen og se en film. Idag falt valget på "Little Fockers", håper den er bra!

Ellers blir det tidlig kvelden, imorgen er det igjen jobb. Håper på at jeg ikke blir fullt så sliten som jeg ble forrige uke, husker ikke forrige gang jeg la meg 21.00! Ha en fortsatt fin mandag, dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar