11. januar 2011

Jobb!!

Idag var dagen kommet. Jeg skulle begynne på jobb igjen! Jeg har egentlig gruet meg ganske mye, for jobbet jo ikke så mye før jeg ble sykemeldt og gikk ut i permisjon. Jeg våknet sikkert 10 ganger inatt,og bare kikket på klokken for var redd for å forsove meg. Uansett kom jeg jo 10 minutter for sent på grunn av parkeringstrøbbel. Er virkelig ikke barebare å finne parkering i Drammen sentrum som ikke man trenger å betale for... Så imorgen skal jeg dra en halvtime tidligere, for å slipppe å betale 130,-  for parkering hver gang jeg er på jobb!!

Uansett hadde jeg jo virkelig ikke noe å grue meg for. Så var nok heller det at jeg ville vært hjemme med Sunniva, men det er jo ikke slik det fungerer i samfunnet idag. Alle virket glade for å se meg igjen, og det er jo alltids hyggelig! Jeg gikk vel litt rundt meg selv de første timene, men så gikk det seg til! Når jeg var ferdig hev jeg meg i bilen, for å hjem til jenta mi! Typisk at hun sov når jeg kom hjem, jeg var flink som ikke vekket hun. Det var herlig å hente hun i vogna når hun våknet! Da viste hun og pappan meg hva han hadde lært hun idag. Jeg rakk ut hånden, sa "high five" og da slo den lille hånden hennes på min! Jeg lurer på hva annet rart pappan kommer til å lære hun i løpet av denne 10-ukers perioden. I tillegg må jeg skryte av den flinke pappan som har laget masse barnemat idag, hele 14 glass!

Vi rakk allikevel og tulle og kose et par timer før jeg tok kveldsrutinene, så det var deilig! Lille herlige jenta mi.

Morsomt med tullete pappa!

Mamman får en etterlengtet nuss fra jenta si <3

3 kommentarer:

  1. Søtiser :) Det er så koselig å lese bloggen din :)

    SvarSlett
  2. :) Hyggelig å høre! Dumt vi ikke fikk møttes i jula, men til sommeren gjør vi det garantert, for da har vi jo flyttet :)

    SvarSlett
  3. Søte snuppa da:) tenker det var godt å komme hjem til henne ja!

    SvarSlett