9. januar 2011

Sunnivas første tann

Jeg er lykkelig for at tennene dukket opp etter ammeslutt. For hun biter nemmelig i alt! 18.desember oppdaget pappan at den første tannen hadde brutt barrieren. Vi kjente litt skarp i gommen til tulla! Nå har den bare kommet mer og mer opp, og vi kan se den andre tannen nede som snart kommer. Hun er kjempesøt når hun smiler nå, og det virker som om hun skal vise frem tanna si :)

Ikke så lett å få tatt bilde av den tanna,
men her en litt rar Sunniva med tanna si

Jeg tror hun er litt plaget med tennene som kommer, men hun er allikevel veldig snill. Det er litt vanskeligere å få hun til å sovne på kvelden, men hun sover jo hele natta så kan ikke klage. Idag måtte litt paracet til, og da roer hun seg ganske fort. Hun la seg 19.00, og nå ble det stille på rommet hennes for 10 minutter siden.

Nå skal jeg se resten av filmen fra igår, og finne frem strikketøyet. Jeg har flere prosjekter jeg må bli ferdig med, før jeg begynner på noe nytt jeg har lyst til å strikke.

Fortsatt god søndag! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar