16. januar 2012

En liten oppdatering

Da er jula over, og vi har gått inn i et nytt år. Et år som virket så langt unna, mest fordi det nå nærmer seg termin, sakte men sikkert! Jula ble feiret hos mine foreldre, og siste del av romjula og nyttår ble feiret i Lier. Legger ut litt bilder som jeg har på tlf fra de siste ukene, så får det heller komme en bedre oppdatering når dataen fungerer igjen:)




Fornøyd med snop i jule-
strømpa;)



Koser seg i godstolen hos
bestefar Tom i Lier:)



Besøk av bestevennen Ada;)



Koser seg med perler;)



Sunniva har hatt
vannkopper



Tannpuss er viktig!



I romjula hos svigerfar;)



Pusse,grunne og male;)



Nymalt tak og fin lys farge
på veggen :):)

Vinduene, taket, vegger og taklister er ferdig! Det gjenstår gulv og lister, og jeg gleder meg til å ta i bruk vår "nye" kjellerstue;)




Sunniva har fått stor jente-
seng på et helt nytt rom;)

Etter en veldig koselig helg med bursdagsfeiring både lørdag og søndag, tar jeg en rolig dag idag. Strikking/hekling, smårydding og vaske ned rommet til Jonas;) det er nok lurt å begynne snart, ikke lenge igjen nå, og ukene flyr!!



Håper alle hadde en fin jul!
Ps: det der var ikke vårt juletre:p

- postet fra min iPhone;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar