21. januar 2012

Soverommet vårt

Vi flyttet jo til huset vårt i juli som var, og her var stilen utdatert! Huset er fra 1972, og mørkt er stikkordet som går igjen i hele huset. Ettersom rommene blir helt ferdig, vil jeg vise dere hvordan resultatet blir;) idag tenkte jeg å vise soverommet vårt, for forrige helg kom endelig listene på rundt vinduet!



Før: bilde tatt med tlf fra prospektet, men dere ser stilen. Vegg til teppe osv.



Lyse,fine vegger, og byttet ut vindu og dør



Lille jenta vår pryder veggen






Innebygde skap som ble puset og malt, og nye håndtak! Som nytt;)

Det var en sniktitt! Ha en fin lørdagskveld;)

- Postet fra min IPhone;)

3 kommentarer:

  1. Halloooo Veronica:)Plutselig tok jeg meg en tur innom ,for du var lagra på Petters pc.(som jeg aldri bruker lengere..)Og jammen har det skjedd ting her ja:)Ny baby på vei å greier,så gøy da.Jeg har jo selv også vært blogger i snart et år nå.Men der er det ikke mye babyinnlegg....bare maling og interiør på meg nå som mine jenter er blitt så store.Stikk gjerne innom på et "bloggbesøk" hos meg også,jeg kommer nok til følge litt med deg jeg nå da,nå som det snart kommer en ny baby:)Koslig soverom har dere fått også!Klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Ja jeg må si det har blitt stor forskjell fra hvordan det var når dere flyttet inn! Kan tenke meg det er deilig med nyoppusset soverom. Det har ihvertfall blitt veldig koselig :)

    SvarSlett
  3. Ja, ser jo ikke ut som om det er det samme rommet! Jeg hadde nok ikke klart å sovet der hvis vi ikke hadde pusset det opp skikkelig, men nå er det vårt:)

    SvarSlett