19. januar 2012

Uke 34

Nå er det endel uker siden oppdatering på svangerskapet, så tenkte det var på tide! Nå er jeg 4 dager inn i uke 34, noe som betyr at det er under 6 uker igjen til termin. Alt føles fortsatt veldig uvirkelig, og det er rart å tenke på at det skal komme en liten gutt inn i den lille familien min om ikke lange tida;) idag har vi vært på omvisning på føde og barsel, og jeg er positiv! Helt annerledes enn Drammen, selv om jeg var fornøyd der også. Nå er jeg godt plassert i sofaen, med strikketøyet i fanget.

Lillegutt i magen begynner å bli tyngre ja, og merker at jeg blir fort sliten. Sover dårlig på nettene, og er trøtt om dagen, men det er vel slik det skal være!



Uke 34+4

Se den søte vårjakka Jonas fikk av mormor igår!


- Postet fra min IPhone;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar