16. januar 2012

Nye prosjekter

Da var jeg igang med noen nye prosjekter! Til Jonas fant jeg ut at jeg ville strikke en selebukse,og fant en jeg syntes var veldig fin, men byttet ut fargene på stripene til kun å være hvit, og lysblå istedet for rød,gul og grønn. Planen er å lage matchende sokker og lue også;)



Vanskelig å se fargene her,
men jeg tror den blir fin;)

Til jul fikk Sunniva en gutte-dukke og Brio dukkevogn, så derfor tenkte jeg å lage et teppe til vogna. I romjula prøvde jeg å hekle en bestemorrute, og etter 3 forsøk satt det endelig! Godt jeg bare skal lage til en dukke og trenger 30 lapper, for dette tar tid!



Tror dukken blir fornøyd!
Dette skal jeg holde på med en times tid. Ha en fin dag!

- Postet fra min IPhone;)

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Det kommer til å bli veldig bra, bare du har litt tålmodighet på det teppe =)

    SvarSlett