22. april 2010

Ekstra kontroll

Idag måtte jeg på en ekstra kontroll på grunn av livmormålet mitt forrige uke. Det viste seg at det var fordi hun hadde snudd seg at det var så høyt, så nå begynner den å flate seg ut. Det som var nå at målingen var lik som forrige uke, så nå må vi være obs på at hun faktisk vokser mer... Huff, mye å passe på altså! Alt er nok i orden :) Nå er middagen fortært, alene vel og merke siden samboeren jobber dobbelt idag, så nå skal jeg ta med en bok og en stol ut i solen!


Fra en tur for to år siden
da vi oppholdt oss rundt i Finnemarka :)

Gleder meg til sommeren!!

post signature

3 kommentarer:

  1. Huff skal nok bli deilig å få henne ut i den store verden nå! Mye kontroller om dagen skjønner jeg, men godt at dem er nøye på dette.
    Hørtes nydelig ut og sette seg ut i solen med en god bok :)

    SvarSlett
  2. Godt at du blir godt fulgt opp!:) Du har en spennede tid å møte :D GLED DEG!!:)

    Ååh sommerbildet.. Savner sommeren. SNART er den her :D

    SvarSlett
  3. Ja, blir litt kontroller, men det er jo bare bra :) Føler seg trygg da!

    Ja, gleder meg til sommeren :) Eneste som er "synd" at det ikke blir noe friluftstur :p Bade nakne i bortgjemte innsjøer osv! hehe... Men det får man ta igjen :) Er vel bedre å tilbringe sommeren med lille tulla mi :D:D

    SvarSlett