18. april 2010

Uke 38

Plutselig er enda en uke over! Slik føles det virkelig :) og godt er det, for da er det en uke mindre til termin og tiden går faktisk fort!! Idag er jeg 38 fullgåtte uker, og har 16 dager igjen til termin. Og med dette, merker jeg at kroppen begynner å gjøre seg mer klar. Masse stikninger og begynt å få litt mensmurringer... Men vet jo aldri når hun kommer :) I Drammen er det heldigvis bare 14 dager som ofte er maks når man går over, så det er maks 30 dager igjen. Det er litt godt å vite :)


Uke 38

Ellers i helga har det gått i vasking og rydding, og kos med kjæresten :) Igår var vi på kino, Shutter island! Den kan virkelig anbefales! Idag har vi hatt besøk av mamma, pappa, lillesøs, storebror og dama :) Gutten min lagde deilig lunsj, Påsmurt hjemmelaget foccaciabrød og gazpacho :) Herlig med en mann som kan lage mat!! Middagen tok vi på Lierskogens lokale italienske restaurant, hvor det ble posjonspizza på hele gjengen. Til dessert lagde jeg sjokoladefondant, med deilig vaniljeis til. Koset oss skikkelig idag! Neste gang jeg ser familien min, så har vi blitt foreldre. Det er litt rart å tenke på...

Blir nok tidlig kvelden idag, sov kun 7 timer  i natt og ingen formiddagslur! Så det skal bli deilig å starte på en ny uke, med uthvilt hode og kropp, og en nyvasket leilighet. Kanskje det er håp at jeg endelig får ryddet bokhyllene? Eller om jeg fortsetter i samme stil som tidligere i uka? Som var å se gratis "Unge mødre" fra Danmark gratis på nett :p

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar