13. april 2010

Permisjonsstart

Idag begynner jeg i min fødselspermisjon,og det vil si at det er akkurat 3 uker igjen til terminen. Det er litt rart å tenke på at jeg egentlig skulle ha jobbet frem til nå, men var jo ikke en annen utvei enn sykemelding tilslutt! Har jo vært 100% sykemeldt en liten stund, og kan ikke si at jeg har gjort så mye fornuftig... Skulle nå ønske at jeg hadde gjort ting og tang litt tidligere, slik at jeg kunne ha disse 3 ukene til kun avslapning! Det hadde vært deilig det :)

Har i alle fall to prosjekter jeg vil ha i orden før tulla kommer. Det ene er å rydde i bokhyllene som står på rommet vårt. Når vi flyttet hit i oktober, var det så mye pappesker og styr, så vi satte alt bare hulter til bulter. Det ser ikke bra ut! Det andre prosjektet er å få ryddet i klesskapet! Det trengs, for der er det ikke mye som brukes nå, men som jeg forhåpentligvis passer inn i igjen om ikke så lenge. Kom også på at jeg har alt sommertøyet mitt hos svigermor, siden vi bodde der fra juni til oktober i påvente av salg av leiligheten vår i Tønsberg. Håper mange av kjolene mine passer i alle fall, så kan jeg hjemme meg under de i sommer:) Jeg bare elsker kjolene mine!!

Idag våknet jeg 06.30, så er vel på tide å komme igang å gjøre noe. Vet at skittentøyet ikke vasker seg av seg selv, og rotet ellers i leiligheten viser seg ganske fort. Så det er bare til å sette på litt god-musikk, og brette opp armene! Skal være skikkelig husmor idag, og samboeren har bestilt ferdig middag til klokka 16... Får vel bare adlyde :p

Morgentimene har forresten gått til å lese ferdig en roman jeg har holdt på med noen måneder nå! "Panserhjerte" av Jo Nesbø. Første romanen jeg leser av han, og det blir ikke siste! Han skriver utrolig bra, og sjangeren krim er jo favoritten så der passer jo ypperlig. Anbefaler virkelig alle å lese denne boken!

Bildet er lånt fra Google

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar