11. april 2010

Igang igjen...

med blogging! Ble visst en liten pause etter påskeferien :) Hadde det helt supert, og koste meg masse! I tillegg til å være på hyttetur på Hydrostranda, ble det tid til kafetur med gamle-gjengen!Kjempehyggelig :) Ble vel litt mye godteri gjennom uken, men det hører vel med påsken...

Glemte helt å ta magebilde forrige søndag, og tenkte ikke på det når jeg kom hjem mandag kveld heller! Så da blir det heller en 2 ukers-bilde-oppdatering idag. Magen min har helt endret form de siste dagene, og jeg tror ikke hun ligger i tverrleie lengre. Rompa ligger godt plassert rett ved ribbeina mine kjennes det ut som, så hun ligger nok med hodet godt nedover nå ja :p

Uke 37
Idag er jeg akkurat 37 fullgåtte uker, og begynner på min 38.uke. Om 3 uker og 2 dager har jeg termin, og merker at jeg begynner å bli noe utålmodig. Er flere rundt meg som har født de siste ukene, og nå er det liksom min tur... Så vi får vi se når hun melder sin ankomst! :) Jo før, jo bedre!

Nå roper senga på meg! Er helt kjørt idag... Stod opp kl 08 pga for mye verking i bekken, og idag har det vært vasking av bil og dekkskift:) Vært på hyggelig babybesøk til noen i familien, noe som resulterte i enda mer utålmodige vordende foreldre!

5 kommentarer:

  1. Nå nærmer det seg virkelig!:) Kan tenke meg dere gleder nå ja! Siste dagene går vel gjerne litt saktere når man er utålmodig har jeg hørt. Hehe... Men utrolig godt å høre at hun ligger riktig plassert nå da! :)

    SvarSlett
  2. Hehe må bare le litt for jeg synes det var så herlig å se forskjellen på bildet du har i headeren og det bildet du har lagt ut nå ja! :) Fine store magen! :D Snart er hun her, bare å smøre seg med bittelitte tålmodighet til nå, så kommer hun nok! :D

    SvarSlett
  3. Jeg tror i alle fall hun er riktig plassert :) Skal på kontroll til torsdag, så da får vi se!

    Kikket faktisk på det bildet på headeren igår, og sammenlignet :p veldig rart! og der følte jeg meg sååå stor.. hehe!

    SvarSlett
  4. ååå, digger magen din! :D Har sommerfugler i magen på dine vegne! Sååå spennende! :D

    SvarSlett
  5. Hihi, takk :D Gleder meg masse nå, så syns hun kan komme snart!

    SvarSlett