15. april 2010

Kontroll

Det var tid for en ny kontroll idag. Jeg har vært veldig spent på grunn av leie til tulla mi. Jeg har den siste uken merket at hun har endret leie, og jeg hadde rett:) Hun lå nå med hodet ned i bekkenet, men var fortsatt ikke festet. Rompa ligger godt oppi ribbeina mine på høyre side, og ofte kan jeg ikke bøye meg fremover, for da sier det rett og slett stopp på grunn av tulla. Så gleder meg stort til at magen skal synke nå. I sammenheng med at tulla har endret leie, og magen har endret form helt, så skjøt kurven på magen i været! Så da blir det en ekstra kontroll allerede om en uke, for å følge med på at den jevner seg ut, og ikke fortsetter å stige. Godt at legen følger opp!

Et bilde fra idag! Magen er jo helt deformert og rar.
Litt vanskelig å se, men på høyre side stikker rompa ut!



post signature

5 kommentarer:

  1. For en spennende tid du har i møte nå!:D Herlig bilde, hehe...

    Og godt du har en lege som følger godt med !;) Er ikke for mange av dem..

    SvarSlett
  2. Å Herregud!! Haha!! Er det virkelig det du ser når du ser nedover? Hvordan klarer du å ta på deg sokker?? :D

    SvarSlett
  3. Haha, ja, det er virkelig det jeg ser ned på :) Er ikke så lett med sokker eller trang bukse/tights, og om det er sko med knyting pleier jeg å spørre svend, så jeg slipper å slite meg ihjel :p

    SvarSlett
  4. Vil du jeg skal sende inn en søknad om hjemmesykepleie? ;)

    SvarSlett
  5. Hadde vært greit med litt påkledningshjelp :p og kanskje litt hjelp til stell :P haha...

    SvarSlett