26. mars 2010

Ikeatur

Nå er det bare 5,5 uke igjen til termin, og jeg har endelig fått ut fingern og ryddet og vasket rommet lille tulla skal ha :) Så igår var vi på Ikea en tur!Deilig at det kun tar 10-15 min å kjøre :) Rart jeg ikke har vært der mer enn to ganger siden vi flyttet hit i juni i fjor! Stolt.
Så i løpet av helgen blir rommet litt mer ferdig. De manglet en del på Ikea til stellebordet, så får håpe det ikke er lenge til de får det inn igjen. Har så lyst til å begynne å sette på plass.

Det er ikke store plassen vi har til henne,
men mer enn stort nok når hun selv ikke er så stor


Her skal sengen stå, helt inntil skapet vårt
På vindusveggen skal det være en kommode med hennes ting


Her skal vi ha stelleplassen! Hadde definitivt valgt badet,
men det er ingen valgmuligheten pga størrelsen


Rommet er på en måte todelt,
så vi har garderobeskapet våres i den andre enden av hennes del.
Soverommet vårt er inn den døren i enden

Så i løpet av helgen er det mye som skal skje her inne. Haugen med ting inntil veggen på bildet over, er kun tulla sitt! Håper vi får på plass noe av det, hadde vært deilig :)


Mye som har samlet seg opp gjennom disse mnd

To FULLE bokser med tøy, tepper, sengetøy etc.

Ønsk meg lykke til, så får dere se litt mer bilder når jeg har kommet litt lengre på vei på rommet enn dette :)

2 kommentarer:

  1. Så fint at du legger ut litt bilder så vi kan holde oss oppdatert. Deilig å ha fått ryddet rommet klart kan jeg tenke meg! Har troen på at dette kommer til å bli bra jeg! :D

    SvarSlett
  2. Så flink du er ! Moro å følge med på hvordan det blir når det er helt ferdig *spent*

    SvarSlett