28. mars 2010

Uke 35

Tiden flyr!! Trodde det skulle gå sent på slutten jeg men... 37 dager igjen til termin, og for 3 dager siden var jeg offisielt høygravid :p Imorgen er det tid for en ekstra måling av livmoren for å se at alt er greit. Tror jeg har vokst de siste to ukene, så satser på at alt er bra :) Det er i alle fall mye liv enda, og jeg kjenner henne kjempegodt gjennom magen, så tror hun har blitt større! Hikkingen x3 daglig fortsetter fortsatt, så har konkludert med at dette er ei lita glupsk jente!


Uke 35

Fredag og lørdag har jeg vært mye inne på rommet til tulla. Skal fortsette litt videre idag, så kanskje det blir noen bilder av rommet allerede ikveld :) Har skrudd opp seng og stellebord, og jeg har begynt å pusle litt med å sette inn ting alt. Alt skal jo vaskes og sånt før hun kommer, men er koselig å se hvordan det blir allerede. Idag skal Svend skru fast stellebordet til veggen, vil ikke ha noen uhell med tulla! Også blir det litt oppskruing av en hylle og bilder på veggene. Tenkte også å henge opp gardinene, men de må strykes først. Det er ikke en favorittsyssel, men det blir jo mye finere da :) Skal også hente en kommode som står lagret senere idag, så da kan jeg begynne å vaske litt og legge på plass! Tenkte jeg egentlig skulle begynne med det uken etter påske, men vet ikke om jeg klarer å vente!! :) Er jo tross alt bare 5 uker igjen...


3 kommentarer:

  1. Nå ser jeg forskjell på magen ja! Nå nærmer det seg med stormskritt, så moro!
    Gleder meg til å se bilder av rommet:D Du er kjempeflink:)

    SvarSlett
  2. Bare å legge ut bilder av rommet når du har fått det i orden. Er så spent! :)

    SvarSlett
  3. Blir nok et innlegg om rommet imorgen :)

    SvarSlett