11. mars 2010

Oppdatering!

Ja,nå var det på høy tid for en oppdatering igjen. Blogge-motivasjonen har ikke vært på topp de siste ukene, skal prøve å komme sterkere tilbake!

Uker har gått, og derfor tenkte jeg å slenge med noen magebilder :)

Uke 30+1
Dette bildet ble tatt når jeg var i Bergen og besøkte Miriam. Vi tok også et bilde sammen :)

Søte lille magen til venstre :) og min til venstre! Gleder meg til disse to tullene er ute fra magene


Uke 31+1



Uke 32

De siste ukene merker jeg at tulla begynner å få mindre plass. Sparkene blir færre og færre, selv om det fortsatt er daglige spark. Merker mer at hun åler eller kravler. Plutselig kan man kjenne en liten hump på magen, som enten er et bein eller en arm :) Hun hikker fortsatt like herlig, minst 2 ganger daglig, og jeg kjenne det helt nede ved symfysebeinet, så satser på at hun har snudd seg med hodet ned nå :)
Bekkenet mitt er fortsatt ikke noe bedre, men merker at det å ikke å jobbe hjelper veldig. Jeg har heldigvis gode og dårlige dager, og jeg gleder meg til imorgen, for da skal jeg i svømmehallen en tur! Eneste tilfelle hvor jeg ikke kjenner smerter i bekkenet :)


2 kommentarer:

  1. Uff jeg får vondt i hele kroppen når du skriver du sliter med smerter i bekkenet!

    Men nå er det ikke lenge igjen! Det har gått så fort syns jeg! Er ikke lenge siden jeg hørte du var gravid. Og snart er den herlige skapningen her... Ååh.. Dere må gleder dere veldig:D

    SvarSlett
  2. Du er søt da! Men ikke noe godt med bekkenet nei, har så lyst til å gå tur i dette fine været, men det kan jeg bare glemme...

    Så gleder meg om en 7-ukers tid, for da er hun ute (forhåpentligvis:)), og vi kan ut og gå tur :):)

    SvarSlett