21. mars 2010

Uke 34

Da var det igjen tid for et nytt magebilde! Syns magen forandrer form og størrelse for hver uke. Ikke nødvendigvis at jeg syns den blir så innmari mye større. Har såvidt begynt å få strekkmerker på sidene av magen, og under tatoveringen faktisk, men det hører vel som regel med i et svangerskap. Tirsdag denne uken var jeg på kontroll, magen hadde ikke vokst slik som forventet, men vokser nok i rykk og napp. Så skal tilbake på en ekstra måling om en uke for å se på fremgangen. Legen sa det ikke var grunn til bekymring,så er nok ikke noe. Greit å ha under oppsyn bare :) 

Men her er i alle fall ukens magebilde:)

Uke 34


Så nå begynner nedtellingen for fullt. 44 dager igjen til termin, eller 6 uker og 2 dager! Så er vel på tide og snart gjøre klar babyrommet :) Blir nok en Ikea-tur til uken, med påfølgende rydding, vasking og oppskruing av seng og stellekommode i løpet av neste helg :) Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Det er ikke lenge igjen nå! :) Du må legge ut bilder av barnerommet etter hvert da:D

    SvarSlett
  2. Det var en flott mage :D
    Nå har jeg forresten fått sendt deg invitasjon til bloggen min, å jeg beklager virkelig seint svar :(

    Klem

    SvarSlett
  3. Tjukka!!! :D Gleder meg sånn til å se deg neste uke, jeg er MEGA klar for Porsgrunn nå!!
    Ringer deg seinere idag jeg vennen, hvis det passer? :)

    SvarSlett