16. mars 2010

Typisk!

Jeg som har gledet meg så lenge, fikk nettopp tlf fra sykehuset at jordmorsamtalen og omvisningstimen idag ble avlyst! Jaja, får vel time rimelig fort igjen, har jo termin om kun 7 uker...Problemet er bare at jeg måtte ringe selv imorgen og bestille ny time, vet jo aldri når en kan få time da. Får være litt sta og kreve en ny time fort!
Heldigvis er det andre del av fødselsforberedende kurs imorgen, det blir spennende! Da er det fødsel, smertelindring, barseltid og amming som står på programmet :) Blir litt skummelt å ta stilling til fødsel og smertelindring, men det må til. Lille tulla må jo ut på en måte :) Har jo begynt å tenke litt på hva jeg kunne tenke meg, men burde vel ikke foreberede meg så veldig på hvordan fødselen kommer til å bli. Men greit å ha noen tanker, og heller ta det litt som det kommer!

Slenger med et bilde av et søtt sommerantrekk til lille tulla :) Det klarte jeg bare ikke gå forbi!!


Sommerfugler!


2 kommentarer:

  1. Som tiden flyr! 7 uker igjen? Da kan jo ting skje når som helst snart! Ååh.. Gleder meg til å se bilde av lille tulla.

    Herlig sommerantrekk. Er vanskelig og gå forbi barneavdelingen uten å dra med seg noe ja:p

    SvarSlett
  2. Kjipt med jordmorsamtalen men er bare å stå på sitt og kreve en ny samtale! Godt du kan "trøste" deg litt med kurs da! :D Nydelig sommeranrekk, sommerfugler kan du jo ikke gå forbi nei :D Dette blir hun sikkert herlig i! :D

    SvarSlett