31. mars 2010

Rommet til tulla :D

Endelig var rommet klart for å vises frem! Har ikke fått satt opp så mye på hyllen o.l. Det kommer etterhvert som tulla vokser inn i rommet :) Har begynt så smått å sette inn i stellekommoden og i kleskommoden hennes. Igår og idag, har jeg vasket tøyet hennes i str. 50-56, pluss sengetøy, tepper og sengekanten. Det er derfor den ikke er i sengen. Den matcher gardinene, og er helt hvite med broderte kroner på! Kjempefin!


Haugen med tingene til tulla begynner å minske :)


Fikk tømt en hel plasteske som skulle på vask :)

Da vi fikk satt opp møblene, fant vi ut at stellebordet ikke kunne stå hvor vi hadde tenkt. Det var fordi det var en stikkontakt i veggen rett bak, og da fikk vi den ikke helt inntil veggen. Og det måtte vi nesten få til, pga at det skal jo skrues inntil veggen. Så da måtte kleskommoden og stellebordet bytte plass. Jeg ble uansett kjempefornøyd med hvordan det ble!

Slik ser rommet ut helhetlig


Kleskommoden og hylle
- blir vel litt mer (og noe annet) på hyllen etterhvert :)


Kurv-gyngestol fra Ikea,
og kjempedeilig teppe og søt pute fra Skeidar

Stelleplassen

Sprinkelsengen som tulla skal bruke
når hun er et par mnd satser jeg på :)

For å gjøre rommet mer personlig har jeg hengt opp litt på veggene. Jeg vil ikke ha for mye der inne,men nå syns jeg det er koselig! For ei tid tilbake var jeg sammen med mamma, tante, og søsteren min hos ei fantastisk dame. Hun er et stort talent innen tegning. Jeg syns det er kjempefint alt hun lager, og hun har en egenart i alle bildene sine. Jeg forelsket meg i et bilde, som nå har fått plass over sengen. Når jeg skulle dra ut for å hente det, hadde jeg fått et bilde til med en lapp hvor hun ønsket meg lykke til :) Kjempehyggelig!! Hun har en internettside, og jeg anbefaler alle om å ta seg en titt innom. http://www.vibekedesign.com/ 



 
Dette var bildet jeg fikk :)


Dette var bildet jeg kjøpte som har fått plass over sengen!
Herlig :)

Første helgen i mars var jeg i Ål hos ei venninne fra sykepleieskolen. Da hadde de laget overraskelses-babyshower for meg! Jeg (eller tulla), fikk mye fint, og et par av disse tingene har nå fått en plass på rommet :)

Herlig stellematte

Supersøt knagg fra SiaKids

Nå er det på tide å rydde litt og pakke. I påsken skal jeg på Hydrostranda med familien, og det skal bli veldig godt å få slappet av litt ved sjøen. Det er så herlig! Miriam og samboeren skal sitte på fra Drammen, så det blir hyggelig med litt selskap i bilen på vei nedover til Porsgrunn for en gang skyld :)


Kjempefin påskeblomst vi fikk på lørdag av besøket vi hadde :)

God påske!

8 kommentarer:

  1. Så utrolig fint babyrommet til tulla har blitt, så koselig:) gleder meg til det er min tur jeg! ha en kjempe fin påske

    klem Line

    SvarSlett
  2. Ååå, så nydelig! :) Fin stellekommode, hvor er den fra?

    SvarSlett
  3. det er et utrolig fint babyrom :) her kommer lille gullet deres til å kose seg mye :)

    utrolig mange flotte detaljer :)
    Nå vil je plutselig ordne med rommet til min ulle igjen, meen det får vel bare være limegrønt :p hehe

    SvarSlett
  4. Så flink du er Veronica! Kjempefint blei det! Helt min smak hvertfall, hehe..
    Kos der masse på hyttetur !:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig rommet har blitt :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk, alle sammen :) Jeg er SÅ fornøyd! Stellekommoden er kjøpt på Ikea, merke Hensvik! Så dyrt er det heller ikke :p

    SvarSlett
  7. Så nydelig rom,og fin blogg! :)
    Og en flott klekkeklar mage har du også.
    Masse lykke til,kan jo skje når som helst ;)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for det :) Håper det skjer snart! :)

    SvarSlett