13. oktober 2010

5-mnds kontroll

Som tittelen sier, var jeg på kontroll med tulla idag! Det var igjen tid for vaksiner, men jeg gruet meg ikke noe særlig denne gangen siden hun ikke reagerte i det hele tatt på vaksinene hun fikk på kontroll når hun var 3 mnd. Idag fikk hun jo de samme vaksinene. Det gikk faktisk bedre med Sunniva idag, hun skrek ikke et minutt engang, så var det greit :) Sutten er god å ha for en liten kropp.

Lille jenta mi er jo alltid blid og smiler til alle. Derfor er det jo bare typisk at hun bretta skikkelig leppe, og begynte å sippe når helsesøstera skulle snakke med henne, og få kontakt osv, slik som helsesøstre gjør. Når hun kom til mamma var det greit igjen, og kunne være litt tøff, smile og le. Lille raring!

Uansett, Sunniva veide nå 7110g og var 64 cm lang. Jeg har jo ikke veid og målt henne på 2 mnd, så forskjellen ble plutselig veldig synlig ja. Da veide hun 6070g og var 60,5 cm. Merker godt den kiloen og de få centimeterne ja!

Sunniva 5 mnd <3

(Finner for øyeblikket ikke usb-ledningen til kamera, så da ble det et bilde fra helgen)

Sunniva OG pappan i huset har lagt seg og sover for kvelden, så da skal hu mor kose seg litt i sofaen under pleddet med en episode av "Mitt hemmelige tenåringsliv". God natt!

2 kommentarer:

  1. Moro med kontroller hos helsesøster :)
    Hun vokser seg stor og flott ser jeg,herlig jente du har.

    SvarSlett
  2. Så søt :-) De vokser så fort, svipp så er de store skole unger! Kos dere med den god babaytiden :-)

    SvarSlett