10. oktober 2010

Jeg har blitt tante

Lørdag kl 03.00 ble den lille nevøen min født! Han var 3260g og 51 cm lang :) Gratulerer så masse til min kjære bror Alexander og Siri <3

Forhåpentligvis skal Sunniva, lillesøster og meg opp å besøke den lille familien idag, og jeg gleder meg kjempemasse! Jeg var litt snurt igår når bare besteforeldrene fikk komme, men jeg skjønner jo det :) Er bare det at jeg hadde så lyst til å se han. Det blir nok rart, Sunniva ser nok ut som en kjempe i forhold.

Hele familien ventet spent, for vi visste de hadde reist på sykehuset! Så når jeg hørte mamma og pappa skravle midt på natta, skjønte jeg at nå hadde det skjedd noe. Et par sekunder etterpå lyste det på mobilen min, og der lå det en bildemelding. Hele huset våknet, bortsett fra Sunniva, og kl 05.00 satt alle og spiste frokost og hadde satt på en film! Godt det var ingen som så oss, må jo ha trodd vi var helt gale. Mamma tok et bilde av oss, men det bør nok ikke legges ut. Vi var rimelig trøtte, og hadde skikkelig latterkrampe hele gjengen.


Velkommen til verden lille Theodor!

Farmor og Theodor

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse tante :D Det er så stas å bli! Skjønner du gleder deg til å se den lille gutten ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer som tante! Så moro :)

    SvarSlett
  3. Gratulere med skjønne lille tantebarnet :-)

    SvarSlett