22. oktober 2010

Sterke Nils...

...er vel bare et uttrykk. Det er Sunniva jeg skal skryte av litt i dette innlegget(som i mange andre innlegg, om jeg tenker meg om). Jaja, sånn er det bare! Nå begynner Sunniva å blir stor jente! Rundet jo 5 mnd 12.oktober, og klarer mer og mer for hver dag som går.

For et par dager siden begynte hun ta sit-ups i vippestolen

Målet var å spise litt på leka! NAM

Klar for angrep!

Merker det veldig godt at hun bruker magen mer og mer, og skal liksom sette seg opp. Hun bruker hele kroppen, men kommer seg ikke opp og blir da sint! Veldig sint... Temperament har også denne jenta, lurer på hvem hun har arvet det fra? Samboeren sier hun likner på meg, siden hun er så skiftende i humøret. Frekt!

"Beklager for siklet, men jeg får tenner".
For en herlig kleskombinasjon her forresten.

Bildet over ble tatt da Sunniva rullet fra rygg til mage, mange ganger på en dag. Hun rullet for første gang for to uker siden, men for to dager siden skjønte hun hvordan hun skulle gjøre det. De to første gangene hun rullet, så jeg ikke det selv. Fant hun bare plutselig liggende på magen. For tre dager siden så jeg hun rulle for første gang, og det var moro! Fikk helt tårer i øynene jeg, er nok ikke siste gang jeg er stolt av den lille jenta mi. Og dagen etter, for to dager siden, så plutselig pappan at hun rullet to ganger etterhverandre. SÅ, nå er hun skikkelig igang. MEN, må nesten få si at hun er litt dum også. Siden hun ikke er så glad i å ligge på magen, hun blir fort lei og syns det er kjedelig. Så når jeg nå snur henne tilbake på ryggen når hun er lei, snur hun seg jaggu tilbake til magen igjen med en gang. Hun blir illsint! Det er igrunn ganske så morsomt. Jeg gleder meg til hun kan snu seg tilbake på rygg igjen selv, for har snudd henne endel ganger de siste dagene :) Men det hører med, og lille jenta mi er bare kos!

Det blir stille fra denne kanten her ei ukes tid nå, for imorgen tidlig setter vi nesa mot varmere strøk. Det er herlig å tenke på når gradene er under 0 om dagen! Det blir da et fullt oppdateringsinnlegg når vi er tilbake.

Kos dere i kalde Norge!


2 kommentarer:

  1. For et artig innlegg. Hehe.. Snål hun er dåå.. Ruller på magen, men liker det egentlig ikke:) hehe.. Herlig. Kos dere masse på tur..hvor skal dere?:O:D

    SvarSlett
  2. Vi har vært i Side i Tyrkia :) HElt herlig! Holder på et med et innlegg om turen nå :)

    SvarSlett