14. februar 2010

Helgen :)

Igår kom mamma og pappa på overnattingsbesøk. Det ble en kjempekoselig helg! Lørdag kom de relativt tidlig, og det ble med avslapning og tv-titting (les: OL-repriser pga teit sendetid). Etterhvert ble det middagslaging; indrefilet av svin surret i bacon, bakt potet med deilig tilbehør, fetaostsalat, og bernaisesaus. Det var helt vidunderlig! MEN vi fikk igrunn akkurat tid til å nyte denne gode middagen. Vi skulle nemlig på kino,og min pappa visste ikke om dette. Var overraskelse for han hadde bursdag idag. Så vi heiv i oss maten, for å rekke kinoen som begynte kl 19. Vi kom frem i tide, og rakk akkurat å kjøpe oss litt snop. Trodde vi... Jeg var helt fastsatt på at kinoen begynte kl 19, men egentlig så begynte den 20.30!!! Er det virkelig mulig?!? Så da var det bare å sette seg i bilen igjen da, men snopet under armen, og kjøre hjem og fortære desserten vi ikke rakk før vi dro. Så da ble det litt sjokoladepudding og is, før det bar videre til kinoen, igjen... Heldigvis syns jeg kinoen var en suksess, så avslutningen på kvelden ble likevel god :) Kan jo også nevne at vi så "Valentines Day".

Søndag begynte dagen med ordentlig bursdagsfrokost for pappa, egg og bacon! Satt lenge ved bordet, kjempe hyggelig med pådekt frokost :) Og siden det også er fastelaven, ble det i tillegg bollebaking idag! De ble kjempegode, selv om jeg fortsatt er litt kvalm etter to stykker...












Nystekte, varme boller. Mmmmm













Fastelavensbolla ;)



I ettermiddag/kveld har jeg holdt på med strikking/hekling, og har blitt ferdig med to prosjekter :) Blant annet en gave som en av mine beste venninner skal få når hun føder om ikke mange ukene. Gleder meg til å gi henne denne!

Håper alle har hatt en super helg!

-Blogges-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar