14. februar 2010

Uke 29

Da var alt en uke gått. Jeg syns dette går fort jeg, men det er nok bare nå. Ukene før termin går nok supersakte... Har ikke skjedd så mye nytt i det siste, kun at hun hikker daglig nå! Det er en snodig følelse, kjennes som et rytmisk dunk langt inni magen. Hun har også begynt å sparke hardere, og en natt våknet jeg av et spark :)
Som en kan se på bildet under, har magen blitt noe rundere, men livmoren har ikke hevet seg noe mer mot ribbeina. Det blir spennende og se til tirsdag, for da skal jeg på kontroll. Merker også at magen blir større på bekkenet. Har gode og dårlige dager, og er av denne grunn blitt noe sykemeldt. Skal jobbe annenhver vakt i turnus, men kjenner også etter denne reduseringen belastningen på bekkenet. Jobber på en fysisk tung avdeling med mye stress, og det er alltid noe som skal gjøres. Etter en vakt er bekkenet ikke noe tess, og har som regel plager hele dagen etterpå. Men nok syting, jeg er ikke den personen som har det verst :)

Ved ny uke medfølger et nytt bilde















29 fullgåtte uker



-Blogges-

5 kommentarer:

  1. magen begynner å bli stor nå veronica :) det er så spennende! gleder meg til vi sees snart.

    Line

    SvarSlett
  2. Ja, den begynner å komme seg nå:) Men så er det bare 11 uker til termin da, så skulle vel bare mangle :p Gleder meg veldig masse til den helgen, skal bli så koselig å samles igjen!

    :D

    SvarSlett
  3. gleder meg til jeg blir tante ! wii :D

    SvarSlett
  4. Magen er helt super fin:-)) Klem mormor og bestefar

    SvarSlett
  5. Hei Veronica :)
    Nå har jeg lest litt på bloggen din! Så på face at du hadde en blogg-adresse så jeg måtte jo inn og se hva dette var :) Kommer til å følge litt med på bloggen din fremover! En grei måte med å holde seg litt oppdatert hos deg og Svend. Og gratulerer med at det blir ei lita tulle :) Hilse Svend fra meg! Klem fra Stine (Kristiansen:p)

    SvarSlett