7. februar 2010

Mangel på tøy!

Nå begynner jeg godt å merke at magemålet har økt! Hva skal jeg ha på meg etterhvert?!? Syns det blir litt dumt å kjøpe nye klær som jeg bare kan få brukt i noen uker. Har jo planer om å ned i vekten (eller noe lavere) som jeg var før jeg ble gravid. Så i det siste har jeg kjøpt litt lange skjorter o.l. som en kan ha tights under, som en også kan bruke når tulla er ute.

Et lite eksempel fra igår, når kjærsten og jeg skulle ut på gåtur.
Helt umulig å få kneppet igjen denne utebuksen!


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med den kommende herligheten :)
    Fin blogg du har å forresten =) hihi

    - aearnesen.com

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :) Bloggen begynner å komme seg, nå skjønner jeg faktisk noe av det, og forhåpentligvis blir jeg flinkere etterhvert.

    Følger med på bloggen din daglig, det har jeg gjort helt siden du lagde den! Men jeg er vel dårlig til å kommentere, skal skjerpe meg!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Ååh:) så koselig:) Ja, jeg trenger å bli flinkere til å kommentere bloggen jeg leser selv:p Er ikke alltid en tar seg tid til det:)
    Er innom bloggen din hver eneste dag jeg nå for å lese mer:D hehe

    (jeg får ikke skrivd inn navn og blogg som avsender:s Så må skrive en googlekonto jeg aldri bruker)

    SvarSlett