7. februar 2010

Uke 28

Idag er jeg akkurat 28 fullgåtte uker. Kun 12 uker igjen til termin :) 12 uker er ingenting, og jeg håper det går fort. For meg, så går det utrolig sent. Jeg har i tankene at hun kommer i begynnelsen av mai, men nå er det ikke midten av februar engang. Snøen ligger fortsatt,og det er kaldt. Våren har ikke vist seg enda, og jeg tenker det er først da at lille tulla mi snart kommer :) Så nå gleder jeg med mer enn noe annet, til at snøen skal forsvinne og det skal bli varmt!

Hun er veldig aktiv om dagen (og om natten), og det er veldig moro:) Når vi var på 3D ultralyd da han mannen at det var kun et par cm mellom utsiden av magen, og inn til babyen. Og det merker jeg godt nå :) Plutselig stikker det et eller annet ut, og det kjennes ut som en klump på magen! Nå veier hun rundt 1 kg, og er omtrent 35 cm langt. Om hun hadde blitt født nå hadde hun hatt stor sjanse til å overleve :) Men har ingen planer om at hun skal komme ut nå :)
















Uke 28



-Blogges-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar