12. februar 2010

Søvn

10.15 viste klokken da jeg stod opp idag. Dette syns jeg er lenge... Jeg er typisk A-menneske, og liker å legge meg tidlig, og stå opp relativt tidlig. Igår viste klokken 12.00. Så vil nå si jeg har forbedret meg litt :) Jeg klarer bare ikke stå opp tidligere. Husker ikke engang at jeg har skrudd av alarmen, og det er faktisk ganske godt gjort siden det ikke er bare til å trykke på en knapp. Men jeg trenger det vel... Føler at så mye av dagen går, ved å ligge i sengen og sove. Så nå skal jeg kjappe meg og skifte på senga og støvsuge rommet, slik at jeg kan gå ut i det fine vinterværet!

Fra Frøystul påsken ´08
Gleder meg til jeg kan gå på langrenn igjen :)

-Blogges-

4 kommentarer:

  1. Kjenner til det snupp, jeg sover stort sett bort dagene jeg også hvis jeg ikke virkelig MÅ opp! :)

    SvarSlett
  2. Men er bare så dumt, men har funnet meg i at det må være lov når en er gravid! Dessuten sov jeg så dårlig i natt, stod frivillig opp kl08, og det på en fridag!!

    SvarSlett
  3. testing, testing.. nå fikk jeg lagt inn kommentar,som ANONYM hihi. er data nerd på en lørdag kveld. hvordan får du så fin header??

    klem Line

    SvarSlett
  4. Den headeren lagde jeg bare sånn fort :p Skal få inn en litt bedre som matcher litt mer med fargene :) Den har jeg laget i powerpoint, laster inn bilder, ordner og styrer og så lagrer det som bilde!
    :D

    SvarSlett