2. februar 2010

Magebilder

Jeg er nå 27+2 uker på vei. I løpet av denne tiden har magen vokst endel. Nå og da, glemmer jeg dette, og har klart å lukke igjen kjøleskapet o.l. på magen :p Igår kveld fikk jeg overført alle magebildene fra mobilen (derfor noe dårlig kvalitet), og det var gøy å se utviklingen på størrelsen. Legger ut noen her, men er ikke nødvendig med alle. Så legger jeg ut kontinuerlig bilder uke til uke fra nå av.






Uke 14+4, det første magebildet









Uke 17+5








Uke 19+3








Uke 21+1








Uke 22+3, denne kvelden fant jeg ut av navlen hadde sneket seg frem









Uke 25+5







Uke 27


Jeg begynner på en ny uke hver søndag, så fra nå blir det nok et nytt magebilde hver søndag. Blir spennende å se hvor stor jeg blir til slutt. En kan lett se forskjell på sommerfugltatoveringen fra første bilde til siste.

-Blogges-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar