14. august 2010

3 mnd kontroll

Det gikk kjempefint på kontrollen. Heldigvis! Nå, to dager etter, må jeg si at jeg ikke har merket noe på tulla etter vaksinene, og det er bra :) Hun hylte jo selvsagt som bare det når hun fikk de, men etter 20 min inkludert pupp og kos,var det alt glemt... Ellers var alt veldig bra! Jeg tapte veddemålet forresten, hun var ikke så tjukk som jeg trodde :)

Vitale mål:
Fødsel: 3530g, 51 cm, 37 cm h.o.
3 mnd kontroll: 6070g, 60,5 cm, 41 cm h.o.

Det er rart hvor fort de vokser! Nå har hun blitt et lite menneske. Misforstå meg rett, hun har jo vært et lite menneske hele tiden, men hun har utviklet seg og fått en personlighet. Smiler, "prater" og ler. Hun blir sint om vi holder hun som en liten baby. Hun vil opp, opp og se verden. Sitte på armen, sitte på fanget! Det er gøy å se at hun er så nysgjerrig. Hun begynner også å få mer kontroll på hendene sine, og lekene er i god bruk :) Vi gleder oss til utviklingen videre med vår lille tulle, for å ha hun er bare kos!

To dager gammel


3 mnd

Elsker deg jenta mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar