28. august 2010

Det hjelper!

Nå er det 11 dager siden jeg skrev et innlegg om livsstilsendring. Det var den dagen jeg begynte for fullt, også var det ikke mandag engang. Jeg hadde en bitteliten knekk forrige helg da vi var i Porsgrunn. Jeg synes det er så vanskelig å holde diett når jeg er der. Hvorfor det aner jeg ikke. Ellers har jeg vært flink syns jeg! Trent 2-3 ganger i uken, og har spist regelmessig. Så jeg gleder meg masse til idag :) Kjærsten og jeg skal kose oss maks med litt rødvin til god indisk mat ikveld. Det kan være det blir med ett glass, har jo ikke drukket siden juni 09 :p Pluss at jeg har tenkt meg en liten is idag, som jeg bare elsker <3

Fredag eller lørdag er det ikke bare godteridag, det er også veiedag. Vekt skal ikke ha mye fokus, men det er viktig for motivasjonen syns jeg. Så på 11 dager har jeg klart å gå ned 1,8 kg! Jeg er superfornøyd :) Jeg lurer på om jeg klarer det første delmålet mitt på 4 kg på 6 uker. Det vil si 2,2 kg på 4 uker og 3 dager. Jeg satser på det.

Men nå får jeg bruke kroppen på litt husarbeid, så kjærsten og jeg bare kan kose oss ikveld. Kanskje den lille hjelperen min kan brette tøyet på snora? :)

Sunniva hjelper pappa å brette tøy

Ha en fin lørdag :)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Deilig å se resultatene komme så fort :) Stå på. Kos deg med kjæresten,rødvin og god mat. Fullt fortjent

    SvarSlett