20. august 2010

Minneramme

Etter inspirasjon fra en annen blogger, tenkte jeg at jeg ville lage en minneramme til Sunniva. Koselig å ha dette på rommet hennes syns jeg :)

Foreløpig innhold

Rammen er kjøpt på Ikea, og det er en type hvor det er litt plass mellom glasset og bakdelen. Jeg tror denne egner seg veldig bra til dette. Så langt har jeg funnet frem tøyet hun hadde på seg hjem fra sykehyset, bamsen hun hadde på sykehuset, den første sutten, armbåndet Sunniva hadde på seg, lappen som lå i senga henne på sykehuset, et avisutklipp med bilde av den lille familien og noen kunstige blomster. I tillegg tenkte jeg ha en bakgrunn og noen bilder fra sykehuset.

Noen som har noen andre forslag?

2 kommentarer:

  1. Så fint :D Sånn skal jeg også lage etterhvert. Men ikea nå ved studiestart er uaktuelt ;)

    SvarSlett
  2. Helt supert! Kommer til å bli flott pynt på rommet hennes :D
    Hadde planer om å lage akkurat samme,men ble aldri noe av :p Og nå har det gått over 4 år *fnis*

    SvarSlett