26. august 2010

Loff med sirup på...

...er noe Karius og Baktus liker veldig godt. Selv om jeg ikke liker loff med sirup, hadde allikevel disse to luringene klart å bygge et lite hus i hjørnetanna mi! Nå er de husløse igjen, for var nemlig hos tannlegen og fikk tettet huset deres idag tidlig.

Jeg tror det er mange som "synder" i forhold til tanntråd, og det er jo som regel derfor hullene dukker opp. Tannlegen ble nesten litt sint på meg der jeg satt i stolen, fordi hun mente det var en skam å ødelegge så fine tenner som jeg hadde bare fordi jeg ikke gadd å bruke tanntråd. Så nå skal jeg virkelig skjerpe meg! Dyrt er det også, 1235,- for å borre et lite hull + tannsjekken m/bilder på 850,- igår. Det blir dyre dommer å betale for å ikke bruke tanntråd hver dag... I tillegg at jeg slipper å borre, og det er jo bare en bonus:) Jeg har ikke veldig lyst til å ha gebiss som klaprer i vilden sky når jeg er 80...

Hade bra! Sees aldri igjen :)
(Bildet er lånt fra Google)

Så min oppfordring til alle idag, er at det er lurt å bruke tanntråd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar