11. august 2010

Regn = innedag

Etter å ha blitt ganske sjokkert, og glad, etter å ha våknet til Sunniva som bestemte seg for å sove hele natten frem til 07.30, ble jeg rimelig lei når jeg så været utenfor vinduene! Jeg HATER nemlig regn, alt er så vått... Jeg fikk sniki meg en tur på trening, før pappan måtte på jobb, men resten av dagen har blitt tilbringt inne. For å underholde en ganske så aktiv liten krabat inne hele dagen, må en gjøre litt forskjellig. Så store deler av dagen har gått i å leke, og å la Sunniva se seg i speilet. Veldig moro å se hvor kry hun blir av å se en annen baby :p Når Sunniva har sovet, har jeg endelig fått gjort ferdig invitasjonene til navnedagen vi skal ha midt i september. En byrde har fallet fra mine skuldre.

Når Sunniva ble født, fikk hun endel leker, men det meste har ikke egnet seg enda. Igår tok jeg frem disse lekene, og det var en slager :)

5 nye leker + 1 "gammel"
Den "gamle" er den øverst til høyre


"Jeg klarer å holde den selv"


Trener daglig, og koser oss på teppet.
Sunniva er oppvakt og følger med :)

Men, nå er det tid for senga. Imorgen er det 3 mnd kontroll, og det betyr de første vaksinene! Det går nok bra, er nok meg det er verst for. Vi har veddet om hvor mye hun veier, og hvor lang hun er blitt. Så får vi se hvem som vinner, men blir nok meg som stikker av med seieren :p

2 kommentarer:

  1. Så nydelig hun er :) Og blitt så stor!
    Lykke til på kontroll,og vaksinen.
    Er som du sier,verst for mor ;)

    SvarSlett
  2. Søte snuppa, skikkelig konsentrert om lekene da...;)

    SvarSlett